31 mars 2011

Åhhh!!

Jag vill flytta, jag vill komma i ordning så jag kan få mitt pysselrum. Ett rum fyllt av inspiration och en underbar känsla. Nu är frågan... jag börjar fundera. Ett rum på övervåningen eller ska jag satsa på det på bottenvåningen? Och så funderar jag över skrivbordsytor. Svårt det där. Såg en snygg platsbyggd grej men vet inte. Det där som jag planerar kan ju bli rätt läckert det också.... Svårt! Men nu längtar jag mer än något och som att denna månad kommer gå segt... På lördag är det exakt en månad tills vi får nyckeln...

Kan inte vänta längre... Tycker man om att måla så får man gärna hjälpa till. Verkar ju som att vi kommer få lite mer bråttom än vi trott... :P

1 kommentar:

  1. Åh vad avis jag är på er! Ni kommer få det så himla mysigt! <3 Behöver ni hjälp och måla får ni ringa! Puss

    SvaraRadera