17 mars 2011

Veckan rullar...

det går fort när man har roligt, i måndags spenderade jag natten på skolan då vi sov över med de båda sexorna. Så kul och de små liven sov inte många timmar. Både dom och vi var rätt trötta på tisdagen. Klantade till mig och hade inte bokat in ett möte som jag satt och vänta på i onödan men men, det kommer fler gånger. Tisdag innehöll dock ett möte med mäklaren och sen onsdagen fick vi träffa vår bankman (kvinna). Massa att tänka på och fixa. Lite trött i huvudet nu men så får det va, tack vare lite extra tid kunde jag kompa ut morgondagen så nu är det helg! Slänger mig på tåget imorgon för att ha en underbar weekend i Göteborg. Kommer bli så bra!

Nu är det mycket att göra och dagarna försvinner, jag hinner inte med!
Men okej, det är kul så det gör inget! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar