27 mars 2011

Trevlig helg?

Spenderat en toppen dag i Storvreta med mor och far. Vi tog bilen ner för att hämta flyttkartonger och därefter äta middag i Vreta. Blev bjudna på grillat och oj så gott det var. :) Nu vilar vi lite och därefter är det sängen som gäller då vi båda jobbar tidigt imorgon.

Låter som det blir Parkbadet för min del i träningsväg... Billigt blir det ju om man blir anställd... ;)

Imorgon kväll ska jag packa en kartong! Angående frågan i kommentarsfältet så är det till Vallhov vi flyttar. =)

Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag haft! =)

2 kommentarer:

  1. Jaa, men visst är det perfa med Parkbadet! Jag tror erbjudandet gäller om man får ett vik längre än ett år också!
    Hur ser det ut med pensionsavgångar hos er nu då? Är det någon som går till sommaren!? Det verkar ju ialla fall finnas en del jobb här i kommunen nu plötsligt och det är ju alltid trevligt! =) Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, ni var verkligen underbara! Bästa stämningen hela tiden. Det är nog det enda jag saknar med högskolan: Folket och de roliga stunderna där.

    SvaraRadera