26 mars 2011

Längtan

Tittar på en repris av Bygglov på 4an. Vackert det blir när de gör en fin trädgård. Nyfiken på vad som gömmer sig under snön i vår trädgård. Vad finns det för blommor? I höst blir det att plantera massa lökar så man får lite fina vårblommor. Planerna inför altanen är stora och jag bara längtar till 2 maj! Kikade på gamla bilder och insåg att hmm... dags att börja träna igen kanske? Funderar på ett månadskort på korpen över april så jag kommer igång lite. Saknar spinningen.... Vi får se hur det blir eller om jag tar det i Sandviken och tränar efter jobbet...

Måste plantera massa lavendel det är en sak som är säker. En annan sak som är säker, jag blir mer och mer som mamma hoppar mellan ämnen som en tok... förstår inte varför ingen hänger med i mina svängar?! ;)

2 kommentarer:

  1. vadå hoppar mellan ämnena! jag som alltid är så...
    tycker också du ska ha lavendel de är ingen riktig trädgård utan dom.Ses imorgon
    kramiz mam

    SvaraRadera
  2. På parkbadet får du träna/bada för 30/kr per gång när du vikarierar i kommunen...får man sedan en anställning på över ett år eller nåt sånt så tror jag man får betala 80kr/månad!! Ett tips! =)
    Hört nåt än hur det kommer se ut för dig i höst då?! Å föressten, välkomna till Sandviken!! =) Vart i stan är det ni ska bo!? =)
    Kram

    SvaraRadera