6 mars 2011

Tapeter

Tapeter är svåra ting, man ska hitta något som man gillar men jag vill ändå tänka att jag ska trivas med dem i några år framöver. Därför är jag ute efter något vilsamt och ljust. Simon och Thomas säger nu att vitt är ute, vilket jag inte alls kommer lyssna på. Vitt är vackert! Har hittat en tapet som vi vill ha i sovrummet och med den så har vi halverat tapetkostnaden i sovrummet. Hur toppen är inte det? Dessutom har jag nog lyckats få tag på fler flyttkartonger, måste bara hämta dom nästa gång jag är i Uppsala. Ännu en summa att dra ner på alltså. Plus att dessa kartonger är ju såå underbart bra!

Ett tips är att börja planera flytten i tid. Veckorna har en tendens att springa i väg och det kommer våra göra. Nästa helg ska vi städa och rensa vinden. Helgen efter är jag i Göteborg så då finns ingen tid. Nu kan nedräkningen börja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar