2 mars 2011

Uppdatering

Blir nog en annorlunda nisch på bloggen framöver. Kommer komma med tips och funderingar över renovering. Ja det är officiellt nu. Vi flyttar 2 maj till ett hus. Ett fint vitt hus med bruna knutar (knutarna kommer i framtiden målas grå). 5 rum och kök och två badrum. Det behöver renoveras men det kommer bli så vackert när vi sen är klara om några år. Detta har varit en dröm länge och lägenhet är det värsta man kan bo i enligt mig. (fy jag trivs inte alls bra i lägenheter) Fram till dess är det packning och rensning som gäller. Sparande av varenda krona så vi kan göra lite ytskikt när vi flyttar in. Än så länge känns detta så overkligt men så fantastiskt. Vi har köpt ett hus i Sandviken eftersom Micke är fast där. Om vi ska vänta på att jag får fast som lärare får vi nog vänta i fem år minst. Men jag är så nöjd med vårt val av hus. Det ligger i ett fint område och vi har en tomt på nästan 1000kvm. =)

Lycka!

2 kommentarer:

  1. Är så glad för eran skull, fast lite svider det jag vet ju nu att ni inte kommer närmare. Men de är inte världens ände.bara nästan.
    kramiz mam

    SvaraRadera
  2. Åh! Gud vad roligt gumman! Grattis, grattis, grattis! Så glad jag blev för er skull, önskar er er all lycka.
    Tusen kramar

    SvaraRadera