22 mars 2011

Efter helgen

Ja, helgen i Göteborg var underbar! Haft så himla roligt tillsammans med mina kära familjemedlemmar. Mamma, syster och lille Léon. Vilket gäng vi var. Gått runt i gbg och haft det superbra. Mässan var intensiv och väldigt effektiv. Haha lika kul varje gång och så kikar man ner i plånboken, oj har det gått så fort. Efteråt måste man kika igenom kassarna... för hmm... vad har jag handlat?! Lillskrutten skötte sig så bra och vilken kille. Inte kunde man va sur när man vakna på morgonen av ett "öööhhh, ööhhh, öööhhh" (läs på ett gulligt sätt) och när man kikar ner från överslafen får man ett strålande leende till svar. Gullunge!


(Bild lånad från syster)

Bild på inköpen kommer sen när jag faktiskt är hemma i dagsljus och har lite tid. Haha vill säga i sommar kanske. ;) Nej men det kommer i helgen. Imorgon är det friluftsdag igen och jag kommer svettas ihjäl... Men ska bli skönt att vara ute ett tag och mysa i solen. Stå vid grillen och ha trevligt! Det blir nog en tidig kväll då jag är helt slut och kommer så vara imorgon också... Men först ska jag se DH. =)

Måste fixa på mitt lapptäcke... gaahhh när?!

2 kommentarer:

  1. Vi hade det jättemysigt! Du kommer väl ner till Uppsala mässan?
    kramiz mam

    SvaraRadera
  2. Ja det var en riktig toppenhelg! Allt gick ju så bra, var ju liten aning nervös över hur det skulle funka med lillen... När är det uppsalamässan är nu då? =)

    SvaraRadera