25 mars 2012

Sommartiden är här!!

Ja, klockmässigt alltså. Lite för kallt ännu för att ropa sommar än. Helgen har varit kanon, har vilat massor och passat på att njuta lite av ledigheten. Dock är jag fortfarande inte hundra procentig så det känns i kroppen. Hoppas på lite träning till veckan.
Täckte rosorna igår och hoppas de klarar sig om det nu skulle komma en köldknäpp (vilket det troligen kommer att göra...). Spenderade några timmar hemma hos Tessan och lilla Linnea igår kväll eftersom jag varit chaffis hela helgen. Jo, idag också.... M är hos en kollega och kikar bandy. Här har tvättmaskin gått hela dagen och jag tycker inte jag gör annat än att tvätta. Njuter av att det inte ser ut som stryk här hemma trots att jag inte städat för fem minuter sen. ;)
Köpte med mig några fler av mina favoritkrukor hem. Passar på att utöka min samling undan för undan, vet att en dag finns de inte kvar i affären.
Köpte två nya blommor i fredags till sovrummet. Ett fönster i ständig sol vilket gör det lite svårt med blommor. Bara älskar den där rosetten på krukan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar