11 mars 2012

Helgen närmar sig sitt slut

Skulle ha varit på fest igår hos söta Sara, men eftersom livet kommit emellan en del här hemma valde jag att faktiskt vara hemma. Hemma med de små och bara kika på mello och vara ensam. Behövdes! Idag har jag hunnit jobbat undan massor av omdömen vilket gör att just nu är jag lite rastlös, blir alltid det efter att jag varit igång och haft häcken full. Vet inte vad jag ska dra igång nu... Kanske hämta lite ved, plocka lite. Har i alla fall målat en sväng på en dörrpost. Jorå satte. Det rullar lite här hemma. Vi försöker i alla fall. Under påsklovet ska vi dra igång en väldans rullians där vi målar och fixar. Upptäckte att vi båda var lediga samtidigt så det kändes skönt.

Nej, ta in ved medan solen lyser på mig kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar