20 mars 2012

Soffmys

Sofforna har kommit och det var på håret att dom fick upp den stora till övervåningen. Puh, lite pickel men sen så. Soffan nere är så fin och det kommer bli så fint med nytt bord, kanske fotöljen sen... och så en mysig fin matta under. Än så länge ser det lite tomt ut i vardagsrummet men man väljer väl sig. Riktigt fint blev det och på övervåningen blir det fint med matta, soffbord och lite nya kuddar. Hjälp, här var det dåligt med fina vita kuddar tror jag minsann! ;-)

Ikväll hoppas jag på mys i soffan tillsammans med älskling, det kan vi behöva. Blir hemma imorgon också då jag märker hur dålig min ork är. Febern kommer och går och nu knaprar jag tabletter så då är det lite lugnare men kan inte andas genom näsan. Åh, avskyr att vara sjuk nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar