5 mars 2012

Goodbye too you my trusted friend...

Dagen har gått rätt bra, mina tankar har varit hemmavid dock. Det var kul att träffa barnen men samtidigt, det kändes som jag borde varit hemma. Noll koncentration och engagemang.

Fick dock ett bra samtal med fina Sofie på nätverket. Tack för att du lyssnar och peppar mig!
Skyndade mig hem för ett snabbt besök på banken för att skriva på några papper och därefter mot Hälsocenter för spinning. Hann i tid och det var skönt att få köra skiten ur sig och bra försvinna. Kanonduktig ledare och nu vet jag var jag gör de närmsta måndagarna framöver!

Imorgon hoppas jag det blir lite box med Sofie! Nu ska jag boxa till na ordentligt! ;)


Om vi bara kunde vara överrens...

1 kommentar:

  1. Heja heja!!!
    Fy va du är duktig jag skulle ju aldrig kalar av ett sånt pass.

    SvaraRadera