14 februari 2012

Senaste scrappet


Gjorde ett kort i mitten av januari till min lilla mormor som fyllde år. Skickade på posten då jag inte hade möjlighet att åka ner. Ett väldigt tjejigt kort, har lättare för sånna än med de manliga och maskulina korten...
Kära far min fyllde år i januari vilket även krävde ett kort. Hade dock inget bra kort på kortet utan det fick bli detta. Matchade kort och paket med svart presentpapper och ett blått sammetsband runom.
Goa Livia döptes ju i slutet av januari och ett dopkort var ju på sin plats åt den fina flickan!
Blev ett kort till söta lilla Linnea och hennes stolta föräldrar. Var riktigt kul att göra detta kort, tack snälla mamma för all hjälp!
Har även ett alla hjärtansdag kort som jag gjorde åt M, men det får ni se en annan gång! Gjorde dock inget kort åt M till hans födelsedag... Haha! ;-) Håller på för fullt med några kort nu också, vi får se vad det blir av det.

1 kommentar:

  1. Stort tack för det fina kortet Livia fick.
    Jag bara älskar dina kort <3
    Du gör alltid så super fina kort gumman.

    SvaraRadera