29 februari 2012

Kör bara!

Men vilken skillnad, av att bara komma iväg en timme och köra skiten ur sig med kanske 15-20 andra svettiga tjejer! Bra val Sofie att välja ett morgonpass, det blev ju kanon! Nu börjar träningsvärken komma smygande, rätt skönt. Nu kanske det kan ha blivit en vändning. Jag utnyttjade skottdagen till att göra en vändning i mitt liv. Ett beslut om att jag faktiskt inte kan hålla på så här. Jag blir inte yngre och det blir svårare med åren.

Efter träningspasset blev det en dusch och därefter bar det av mot Gävle. Mellan 11-45 och 17.30 sprang vi omkring i affärer och åt en god sallad på Java. Blev lite shopping och får jag lust kanske jag visar imorgon. Använde upp mitt presentkort i alla fall och det var ju kul. =)

Imorgon är det Lisas dag, ska pyssla och dona lite hemma.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar