28 februari 2012

Irritation!

Ja, inte kan man kontrollera sig det minsta, förstår att några av er tycker det är löjligt, löjligt att inte kunna behärska sig och bara göra´t!

Nej, jag kan inte det. Åt precis upp resterna i chipspåsen... Mådde så illa efteråt att jag drog igång dvdn och körde ett zumbapass. Tänk att jag måste göra misstag för att kunna komma igång att träna. Imorgon ska jag till hälsocenter för att komma igång! Därefter är det tre träningspass i veckan som gäller och godisförbund! Ja, jag lär stoppa med sötsaker ett tag för att få bort mitt sockerbehov!

Mitt mål denna vecka är två träningspass och inget godis el. liknande! Därefter är det strikta scheman som gäller så det händer något här!!

Förlåt irritationen på mig själv är hög just nu....
Söker inte medhåll eller något, behövde bara få ur mig detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar