11 februari 2012

Lördagsmys

Helger är inte så tokigt men jag är ju en sån rastlös person och tycker inte om att sitta still länge. Tog och gjorde mysfrukost idag, tog grabbarna på en kortis först och därefter bjöd jag mannen min på våfflor, kaffe och juice. Blev lyckat och väldigt gott! Tog oss en promenad i det fina vädret och drog därefter iväg. Tog oss till Valbo och jag köpte den där vackra koftan jag suktat efter så länge. Så nu är jag glad, plånboken ledsen...

Blev lite mer shopping också då vi beställde lite saker. Mer uppdatering om det kommer senare om några veckor. :) Tog en sväng inne på Panduro också och uppdaterade mig om läget där och inhandlade lite vita cardstocks. Därefter blev det matshopping på MAXI och sen hemfärd.

M fortsatte måla på taket och jag pysslar lite. Men behövde en paus i det också... Vet inte vad det är med mig, rastlös men tappar fokus på allt jag gör... Vi avslutar kvällen med gemensam matlagning och mello.

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar