14 februari 2012

Investering!

Långa dagar på jobbet men men man får hoppas man får något gjort. ;) Morgondagen blir dock inte på skolan utan på utbildning i ombudsarbete. Det ska bli intressant och förhoppningsvis givande. Har idag varit på möte med alla andra i kommun som använder sig av datorer för att skriva. Finns ju massor man vill göra, bara möjligheterna finns. Tror vi tycker lite olika på min skola. Fick lite inspiration och även lite pepp av kära S. Nu får det nog vara nog och ett kort är det dags att köpa. För det är ju inte dumt att investera i sig själv. Även om det blir ca 400kr i månaden så kan det kanske vara bra. Har ju några kilon som behöver arbetas bort. Sen är det inte bara kilon det handlar om utan jag vill orka mer, jag är just nu trött jämt och har dragit på mig förkylningsastma. Vilket jag anar beror på min dåliga kost och träning... Konditionen som någonsin fanns där är bortblåst. Såg på HC att de har många pass som passar mina tider och det är ju bra. Fina lokaler och någon som kanske kan dra med mig dit...
Kanske ska åka dit efter jobbet imorgon och skriva in mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar