4 februari 2012

Godmorgon!

Ja inte vaknade man upp till någon värmebölja direkt... Får väl vara glad att värmen är inne i alla fall. -18 grader och strålande sol. Inte så tokigt ändå men, långpromenader är ju inte att föredra. Ska ut med vovvarna snart så de får sig en någorlunda promenad ändå men därefter tar jag min kalla bil in mot Gävle för att ÄNTLIGEN få mig lite bebisgos. Nu är den sista bebisen som vi väntade på i kompiskretsen ute. Vackra, söta Linnea! Får nog gosa lite med en lilleman också så då är lyckan total!
Efter att spenderat två dagar i dalarna är jag ändå rätt nöjd att komma hem till vårt. Några saker jag stör mig på men vadå, vad spelar det för roll egentligen? Tänkt mig ge mig i väg till gymmet i veckan så jag kommer igång.

Nej nu lär vi sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar