13 april 2011

Mitt i veckan!

Hur människor gör och tänker kan ibland vara en gåta. Jag funderar på om jag tyckt annorlunda om det hanterats annorlunda? Iallafall är jag nöjd nu med det slutgiltiga, jag står fast vid mitt val.

Just nu vet jag inte var jag har mig själv. Jag sover knappt, äter jättekonstigt, jobbar som tusan och är supergrinig. Men, jag gör mitt jobb och även om det just nu är ett helvete älskar jag det! Det som tröstar mig just nu är att imorgon har jag bara två dagar kvar sen är det påsklov. Mycket som ska göras under dessa dagar men sedan är jag klar!! Klar att få andas och ta ett skönt lov.

Morgondagen bjuder på både det ena och det andra. Först en intensiv dag med bedömningar av nat. prov och omdömen och därefter lite mer omdömen. Sen ska jag och M gå på bio. Vi fick gratis bio av vår bank så det tackar man ju inte nej till. Ska bli så kul att få se "Hur många lingon finns det i världen". Påsklovet kommer nog göra gott, bara jag hinner landa innan det slutar.

Tänker på om, om det blir som jag vill. Vad underbart det blir... Men då kanske allt är för bra för att vara sant?! Jag har ju redan det så underbart!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en den vila du förkänar. Längtar efter dig. Kanske får du ett brev i morgon!
    Kram från mamma

    SvaraRadera