6 april 2011

All I want for my birthday is...

Det närmar sig. Nu är det 35 skoldagar kvar innan sommarlov. (sjukt jag vet...) Sen är det 26 dagar kvar tills vi får våra nycklar i handen. Riktigt roligt och så spännande! Gick och köpte en räfsa idag. Hihi... och en sekatör, ja man lär ju samla på sig och med en närmare titt på bilderna tror jag det finns någon rosbuske på tomten så något lär man ju beskära. ;-) Men inne är det ju också mycket att göra och mitt fina skrivbord undrar jag var jag ska placera.. Vi får se.

Paus i omdömesskrivandet med GA! Kikade in på Granit och åh vad mycket fint! Presentkort på IKEA och Granit är ju uppskattat som nybliven husägare. ;)

Sen måste jag ju tacka så fint, pappas arbetskamrats fru (invecklat) för att hon tänker köpa nya utemöbler. Vilket betyder att hennes man skänker sina gamla utemöbler inklusive dynor till oss. Tackar tackar, check - en grej mindre att köpa denna sommar! =) Ibland löser sig saker till det bästa! =)

Lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar