9 september 2013

Sjuklingen är rastlös

Förkylningen får ta och släppa nu! Jag har alldeles för mycket saker jag vill göra!! Sex veckor kvar till bf och det känns overkligt minst sagt! Är det vår tur nu? Är det min tur att få bli mamma? Vi som legat vakna otaliga nätter och pratat om barn och namn i många år... Jag tror att på grund av denna längtan och väntan har vi förberett det mesta. Många kommenterar att de inte vet vad de ska köpa åt vår lilla för att jag köper allt, men jag vill inte ha något av er! Jag vill bara ha er nära. Jag vill ha min bebis nära. Jag längtar så till slutet av oktober. För inte tror jag att lillprinsen tänker titta ut tidigt inte. Nej, han ska testa mammas tålamod! ;-)

1 kommentar:

  1. Lika bra att testa va mamma går för direkt. Och oj så vi längtar efter den lille prinsen i magen ♥♥

    SvaraRadera