18 september 2013

Badboll kanske var mer korrekt!

Jorå, dagen flöt på bra och har bra kollegor som förstår att jag börjar bli lite trött. Fick en extra vilopaus innan sista passet på dagen. Mycket uppskattat och välbehövligt. Har gått hela dagen och stört mig på min bh... inte fattat vad som var fel förrän nu. 6 månader efter inköpet har bygeln gått av. Gått AV på mitten! Tror Twillfit får sig ett besök. Troligen kommer jag ju inte kunna använda den efteråt men ändå. Känns drygt att endast ha en bh jag kan använda fram till amning. Kom hem till full rulle i trädgården. Buskarna ut mot gatan klipptes och jag passade på att höstrensa i odlingsbänkarna. Undrar om jag får lida för det imorgon med onda fogar... Men kan ärligt inte göra någonting. Måste ju få röra mig och allt kan jag inte lämna åt Micke. Nu är iaf det höststädat där. Bara lite blommor på altan som ska kastas så är det klart för vintern!

1 kommentar: