11 september 2013

Jag gör ett försök

Ja efter fyra dagar sittandes/liggandes i soffan. Nu ska jag försöka mig på kickoffen imorgon och på fredag. Hoppas på två lugna dagar ute i Högbo med trevliga kollegor. Men det blir ett avbrott i vistelsen för sista delen av föräldrautbildningen. Den vill jag faktiskt inte missa. Vi får se hur mycket jag orkar med dock. Men god mat och trevligt sällskap i Högbo är inte helt fel så det borde jag orka.

När packar man bbväskan? Alla gör så olika... Micke var snäll och påpekade att det är ju inte säkert att det är sex veckor kvar till förlossning. Jag kom två veckor tidigt (fyra veckor kvar), han kom fyra veckor tidigt (två veckor kvar)... haha ja tack för den nu vill jag ju göra klart allt nu!! ;-) barnvagnen finns iaf på plats i butik nu så det känns ju bra!

1 kommentar: