27 september 2013

Helgen är här

Jag ligger till sängs som en annan pensionär! Får passa på att sova så mycket jag kan. Saknar min lilla vovve nu som jag äntligen får hem igen på söndag. Känns så tomt i sängen och i soffan utan lilleplutt! Upplever sammandragningar varje natt nu. Ja ibland inte så ofta. Men märks att kroppen börjar ställa in sig på slutspurt. Fyra veckor kvar innan bf. 25 dagar för att räkna ner. Jo men visst räknar vi ner. Fler och fler grejer blir klara här hemma. Vill dock hinna baka lite och sy lite saker innan det är dags vilket jag hoppas hinna göra när jag går hem den 11:e. Känns så skönt att jag bestämt mig. Nu kör vi två veckor till och sen är det ledighet som gäller. Nu har alla höst bebisar utom min och en annan kommit. Alla de jag följt under graviditeten har fått sina små nu. Känns konstigt när det "bara" blev jag kvar nu på slutet. Sen kommer det några till efter jul och närmare våren. Babyboom! ;-)

Bara vi slipper åka till Hudik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar