25 september 2013

Onsdag

Helt galet vad dagarna går fort! Redan avklarat tre jobbdagar. Ul gick bra och bebis ligger neråt med huvudet, dock högt och rörligt så tror ju inte det är dags än på flera veckor. Fått lite mer andrum av min chef och behöver bara vara på jobbet när eleverna är där. Så skönt, så nu kör jag på fram till den 11:e! Lite drygt två veckor till sen väntar min föräldraledighet. :-) Igår kom Tessan förbi och vi fick lite ensamtid ihop. I helgen blir det kalas för hela slanten. Två små som fyller två så det blir kalasande för fullt!

Idag gick jag in i v 37. Känns galet för det går så fort! Nu ska jag dessutom jobba två veckor till och sen är det fritt fram. Fick dessutom beslutet om min föräldrapengar idag. Så klart hade de räknat fel... jaja som tur var fick jag prata med en trevlig kvinna på f-kassan så det löste sig. Bara vänta in nytt beslut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar