16 oktober 2011

Sunday bloody sunday

Hemma igen hos mina kära hundar! M är och jobbar som vanligt! ;-) Nu är det vardagsrutiner vi behöver här hemma. Njöt som tusan i helgen av att vara nere i Uppsala. Vilka dagar! Började hos syster med mina favorit grabbar. Myste och busade med de små och åt syrrans goda lasagne! Jag som vägrar göra det eftersom det alltid blir fel! Men efter en stund i Västeråker åkte jag till Gränby för att mysa med den goa Livia som är lite drygt två veckor. Vackra söta barn! Så mycket kärlek! Sen bar det av mot Storvreta och en natt hos mina päron. Idag tog vi ytterligare en sväng till Västeråker och myste med grabbarna. Vilken kanon helg! Fick så många kramar och pussar av mina pojkar så jag vet inte vad! Så tråkigt att det är så lång tid kvar innan vi ses nästa gång!

Välkomnar ännu en vecka av utvecklingssamtal och vardagsrutiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar