12 oktober 2011

Mitt i veckan

Sitter nu på min lunch och surfar lite. Kikar runt och planerar. Behövde en break och vad passar inte bättre än att uppdatera lite. Riktigt kallt var det i morse och jag blev lite sen igen för att hämta A. Men ikväll ska det sista i garaget rensas ur och jag ska köra in bilen! PUNKT SLUT!



Finns inga andra alternativ eftersom jag vägrar skrapa rutorna redan...


I eftermiddag är det massor av utvecklingssamtal och fullt upp. Sen ska jag försöka ta tag i tvätten, förstår inte... Jag som tyckte det skulle bli så lätt att kasta in en maskin lite då och då men nje, den som spar den har tvätt i mängder. Kanske inte är van än.




Nej, åter till jobbet!



2 kommentarer:

  1. haha gör samma sak här fast vi alltid har haft tvättmaskin :P

    SvaraRadera
  2. Exakt desamma sa jag...nu ska jag tvätta varje dag..jomen visst!

    Men du, har ni inte sån värmegrej som man kan ställa in på bilen så rutan värms upp 30 minuter innan man ska ha den...de har vi på vår..superbra!!

    SvaraRadera