11 oktober 2011

Första frosten på bilen

Jo tack! Morgonen kunde startat bättre... Lär köpa mig en motorvärmarsladd ASP! Det var ingen kul morgon... Tittade inte ut förrän någon minut innan jag skulle gå ut och ja, det var ju dumt för annars hade jag nog skyndat mig lite mer. Ca 0,5 cm tjockt lager is på rutan och så har vi sämsta isskrapan någonsin! I alla fall, jag är kort... når inte till mitten av framrutan! Men slänger i handbromsen (slänger och slänger, det är en knapp så jag tryckte in den) och igång med bilen för att få lite värme. Ut och skrapa och sen in i bilen... MEN, jag fick inte ur handbromsen! Kaos i mitt huvud någon minut innan jag lyckades... Inte det lättaste! Men till jobbet kom jag ändå, aningen stressad!

Vilket trist väder det har varit idag. Menmen, har ändå målat ännu ett lager på skåpet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar