28 augusti 2011

Vecka 34

Vilken vecka det har varit. Fullt upp på jobbet med eleverna och massa annat. Hemma har det varit rätt lugnt men massor av promenader med vovvarna. I fredags gjorde jag ett gästbesök på nollningen och kåren. Hade en supertrevlig kväll och det var så härligt att få träffa massa pedagoger igen! Dansade hela kvällen och sen hämtade Micke upp mig mitt i natta. Igår tog vi på oss stövlarna och begav oss ut i svampskogen. Döm om vår förvåning när vi inte hittade någon svamp... :/ Menmen några stycken följde med hem och det fick bli svamp i köttfärssåsen idag. Mums!

Sen på kvällen va tanken att jag bara skulle ta det lugnt och vila på soffan men blev inbjuden på mat i Gävle och en trevlig stund i lugna tecken tillsammans med de gravidas gäng! Fick supergod tre rättersmiddag och hade riktigt trevligt! Åkte hem och fick en god natts sömn och vaknade imorse av ett heldundrande åskväder.

Idag har vi rensat garaget, nu står endast två kartonger kvar där och innehållet vet jag inte alls var jag ska göra av... :P Sen har pannrummet fått sig en omgång. Nu väntar jag bara på att Micke ska ta hand om alla verktyg och sen ska det fixas ordentligt i pannrummet! =) Dags att köpa lite mer färg snart kanske... ;)

Långt inlägg men mycket att säga! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar