14 augusti 2011

Sista dagen

Ja nu är det bara timmar kvar till semestern är slut och det känns som jag är i ett vakuum. Vet inte ut eller in. Jag har haft en rätt omvälvande sista vecka med nya familjemedlemmar och vedklyvning. Har inte gjort hälften av vad jag lovade mig själv att göra under semestern men vet att jag brukar få en mer disciplinerad hållning när jag börjat jobba. Då ska garaget tömmas och kläder rensas och mitt hobbyrum få det sista ordnat med. Sen är det väl mängder av saker som ska göras ytterligare men men det visar sig. Har ett skåp att måla och ett tak att måla. Men det gör vi när M har ledig vecka. Nu ska en till promenad göras och därefter ska jag njuta i soffan av min sista semesterdag. Det ska bli kul att börja jobba men jag kommer vara så trött imorgon eftermiddag när jag slutar och måste gå med grabbarna själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar