1 juli 2011

Ibland blir det fel

En aningen förvånad när jag ser paketet från 24.se och superglad när jag kom på att det var min kabel jag beställde i onsdagskväll. Snabb leverans man tackar! Äntligen tänkte jag att det skulle bli lite fina bilder på min blogg, döm av min förvåning när jag inser att kabeln inte kommer passa... Vad gör jag då, ja jag börjar mejla med supporten och hoppas på att det är lätt att returnera och att jag kan få en ny kabel i början av nästa vecka.

Dagens uppdrag har varit att måla skänken en gång till och att måla klart planken till min arbetsbänk. Done and done! Långpromenad med doggy har gjort också och jag njuter av min ledighet! Tvätten är tvättad och nu börjar jag kunna se botten av tvättkorgen. Ser min nya tvättstuga framför mig med fina panelade väggar och en fin ekbänkskiva som täcker tvättmaskin och en ny torktumlare. Funderar på att eftersom jag vill ha panelade väggar sätta en fin blommig tapet i taket. Crazy jag vet men vadå man måste våga göra annorlunda saker! =) Längtar tills jag får visa er vårt fina hem som är under uppbyggnad!

Lycklig?! Vem då jag?! ;-)

1 kommentar:

  1. Så kan det gå... Den kommer fram när du minst anar det och inte vill ha den ska du se ;)

    SvaraRadera