7 juli 2011

Äntligen!

Fått hem minkortläsare nu och nu äntligen kan jag dela med mig av våra erfarenheter som husägare och mina nya inköp och funderingar. Vi börjar från början och sedan blir det nya bilder dag för dag... =)Allting började ju faktiskt med en stor flytt och ett boende på en madrass på övervåningen av vårt hus. Det var några intensiva veckor av flyttande av saker och renovering. Utan hjälp av min kära far och M's farfar hade aldrig detta gått så smidigt som det gjorde!
***

Vardagsrummet har verkligen fått en makeover med takfärg och nya tapeter! Senare ska även kamin bytas ut och fönsterkarmarna målas. =)

Vårt fina sovrum som från början var bastu-furu och underbart blått blev ett av de första rummen vi inredde och målade.

Mittemot sovrummet ligger mitt hobbyrum som också hade ett sånt där bastutak (ja hela huset har ju sådana) och grå väggar. Taket målades och väggarna fick ett nytt utseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar