25 februari 2011

Sommar snart?

Jag kikar på inredning och drömmer mig bort. Det är inte klokt vad tankarna far. Förstå vad häftigt, men åh vad denna helg kommer gå sakta.

I alla fall, gjorde ett kap på blocket. Min fina fåtölj från IKEA, Ektorp har haft färgerna grönt och svart. Har länge kikat på ett vitt fodral men nu var jag in på blocket och hittade ett. En som köpt fel och ville sälja det billigt. I förpackning och allt. Betalade 300kr istället för 495kr som det kostar i affären. Toppen tycker jag. Dock kommer det få ligga en stund innan jag kan köpa fodral till sofforna. Haha blir så konstigt om fåtöljen blir vit och sofforna fortfarande är svarta.

Nu ligger en stor hög med böcker på matbordet, ja jag har tagit hem sjukt mycket jobb.. får se hur mycket som blir gjort. Jag har de närmsta veckorna planerade men sen kommer ju omdömen, nationella prov och utvecklingssamtal så man behöver ligga några steg före.

Igår unnade jag mig vackra ranunkler(eller vad de nu heter). Bild kommer imorgon. Idag köpte jag underbara dubbla tulpaner på stan. Åh det är så vackert med blommor. Den finaste lyxen nästan! Längtar efter vår... var är du?

Får man sova nu? Klockan nio en fredagkväll? ;)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar