1 februari 2011

Kylan biter sig fast

Fryser, fryser och fryser. Funderar nästan på att använda mössa inomhus. I alla fall så tänkte jag försöka somna tidigt ikväll. Onsdag imorgon redan och veckorna rusar förbi mig. Vi funderar på att dra utomlands, åka till solen och värmen. Njuta av varandras sällskap och bara vara. Men det kostar ju, är det värt det? Vi som försöker spara så mycket vi kan... Ska åtminstone gå till polisen och fixa ett nytt pass. Kan vara bra att ha även om vi inte åker just nu. =)

Har varit tungt att jobba denna vecka med min förkylning. Man blir inte glad och det är inte lätt att ha en bra undervisning när kroppen inte hänger med. I helgen blir det därför lugna puckar, promenader och mys. Vill pyssla och fixa, får aldrig tid för det! Vill ha ett rum där jag kan ha saker framme, att bara kunna sätta sig och pyssla utan att behöva ta den där tiden för framplockning och nedplockning. Känner mig som ett barn som blir sur när mamma säger till att leksakerna ska packas ner...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar