12 februari 2011

Njut så länge du lever

Lördagskväll och vi har haft en toppen dag! Vaknade vid nio och låg kvar i sängen och pratade lite. Myste med Ares och därefter blev det långpromenad i det underbara vädret. Sen myste vi med brunch. Haha jag provade något nytt och det var så gott! Micke rynka på näsan åt mig men mums så gott det var. Åt ägg, senapssill och keso. Haha supergott! Låter lite mysko men var sååå gott. Därefter tog vi oss ut till Bomhus för att fika hos Mickes pappa. Efter det har det blivit två till promenader och en god middag av fläskfilégryta och färskpasta. Igår gjorde jag en sån god kyckling i ugn med pesto och mozzarella, svårt att slå men detta var ju supergott också! Nu väntar vi in mello och lite lördagsmys. Jag ska äta gurkstavar med dipp medan Micke får äta sina chips. Håll tummarna att jag håller fingrarna borta från de där feta sakerna. :P

Ha en trevlig kväll!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar