28 november 2013

Modig

Igår vågade jag och Henry oss iväg på en tur till Gävle. Vi träffade lite vänner och hade en lekdejt. :) Mys i soffan och trevligt! Innan dess var det besök hos bm. Lillplutten hade inte gått upp så mycket denna gång. Bara 74g... ja vi får se hur de fortsätter men han är ju rätt nöjd och sover bra. Om han får närhet vill säga! ;) Vi vågar oss iväg på saker nu och allt ordnar sig ändå. :P Kanske ska undvika stan och köpis till julruschen lagt sig. Haha! Ne de bacillerna vill vi slippa. Hittills köpt alla julklappar på nätet och vad skönt det är!! Underbart rent ut sagt. Bara hämta ut på affärn. Ja, oftast skickat Micke på det uppdraget så... ;) Har några kvar dock finns ju lite föräldrar och så kvar. Men är ju ute i väldigt god tid för att vara jag! Väntar hem en till julklapp nu och ska beställa julklapp åt Micke i veckan tänkte jag. :)

Nu ska vi nog dra oss mot sängen... eller ja vi lär väl äta först!

Mormor vi saknar dig också!! ♥

1 kommentar:

  1. Åh snart vill jag låna lilla Henry igen och mys ♡ Saknar er ofantligt mycket.. Tycker att mamma Lisa är lite dålig på att skicka bilder på min lilla plutt ♡

    SvaraRadera