20 november 2013

Börjar lära mig

Vågar jag ens säga så?! Jo men börjar ana mönster hos min son. Kvällarna är jobbigast för magen och jag kan inte äta choklad. ;) Ren yoghurt är inte direkt en höjdare heller. Kvällen igår var lite jobbig men ändå jag ska nog inte klaga men endast 10min skrik är jobbigt för de skär i en så. Man blir så ledsen själv. Idag har vi haft besök av Henrys farmor och G-mormor och G-morfar. De var här på en fika och farmor gosade lite bebis. Även Sandor fick sig en mysstund med farmor sin. Jag har även hunnit beställa julklappar. Har bara några kvar tror vi. Jag vill att dagarna ska gå sakta för vi trivs att ha pappa hemma hos oss varje dag. Det stödet och myset är guldvärt. Men nästa vecka är det dags att börja adventspynta och det längtar jag efter! Veckan därefter börjar Micke jobba... Men jobb tre veckor och sen är han ledig och då är det jul. ;) Galet och då är vår lilla pojke 8 veckor dessutom. Jag vill nog stoppa tiden redan nu. ♥

Nu hoppas vi lillgrodan sover en stund till så mamma får titta på Greys! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar