11 november 2011

TGIF

Åh vad det ska bli skönt. Nu är det spacklat i köket och idag ska vi slipa. Puh... dock kanske inte så kul när alla köksluckor är borta. Menmen... det löser det också. Imorgon bitti kommer pappa och hjälper oss. Tur det för då går det fortare. =)

Nu väntar lite målning av luckor så kanske några till kommer upp innan pappa kommer imorgon. Längtar tills mitt kök är fräscht och vitt. Lycka! Nu är det iallafall full fart mot advent och jul. Måste kika igenom mina kartonger med julpynt och adventspynt i helgen så jag vet vad som behöver inhandlas. Antar att jag inte har stjärnor och adventstakar så det räcker. ;-)

Kikade tillbaka i mitt arkiv... Ja, nu kommer det stämma. De kommer komma upp i vår eftersom jag hann få ner dom i jorden innan frosten kom. Kanske inte hur många som helst men några iallafall!
Titta så får du se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar