23 november 2011

Nej nu...

vill jag inte vara med längre!
Jag orkar knappt ta mig ur sängen och gå med hundarna till vändplan utan att jag flåsar som en tredje hund. Jag tog tvättunnan till tvättstugan igår och trodde jag skulle svimma. Idag verkar jag inte ha några febervändningar men jag mår pyton. Micke tittade på mig igår och trodde inte jag skulle ta mig till jobbet på hela veckan. Som det känns nu är det inte aktuellt imorgon heller. I helgen vill jag ha blivit frisk för jag ska på tjejmiddag och så ska jag på loppis. Det är även julmarknad vid Madame Nyberg så det vill jag besöka. Sen har jag även tusen saker att göra hemma också som jag inte orkar göra nu.

Var är min energi? :/

1 kommentar:

  1. Men lilla vän du har väl flunsan då ska man må pyton och helst ligga ner bäddad.önskar det var närmare mellan oss. Kram på avstånd från mamma

    SvaraRadera