6 november 2011

Det går trögt!

Ja, nu har det varit höstlov. Eller jag tycker man knappt kan kalla det för lov när vi endast fick två dagar. Dessa dagar har varit så fulla av aktiviteter så det är nästan löjligt. Har en ny energi samtidigt som jag är rätt slut. Nu är det full fart mot jullovet. Nej usch, får man säga så? Varför delar man in läsåret i lov? Jag älskar mitt jobb men just nu är jag rätt slutkörd. Jag har haft så mycket att göra detta år att jag är trött på mig själv och allt.

Jag måste ta tag i mig själv.... Jag behöver arbeta med mig själv. Jag behöver bli redo att kämpa för min egen självkänsla. Var är den orken? Denna vecka ska jag försöka köra lite Zumba på övervåningen. Nu ska jag måla ett lager till på luckorna och sen är det sängdags! Sent blev det ikväll... men vadå jag ska väl vara utvilad?! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar