30 september 2011

Projekt!


Ja, det målas för fullt här hemma. Jag kan bara inte låta bli att gå förbi med en vit pensel i handen. :P Nu får hundarna se upp snart målas de med för att passa in här hemma. ;-) Skämt och sido, det är mycket som behöver målas..
Just nu har kökstaket målats och även bröstpanelen.
Bilder på det kommer efter helgen när jag kanske kunnat fota några fina bilder.
Det som syns på bilden ovan håller på att målas för fullt. Dock är det inte prio 1 vilket gör att det hamnar lite i skymundan. Inte det roligaste att måla i garaget heller...

Men, efter detta tror jag att jag kanske ska måla en dörr och dess dörrpost. Vore kul och se hur det blir. Dock lär jag köpa lite mer färg till dess. En annan kulör då vi planerar dörrarna till tvåfärgade. Sen vill Micke att vi målar trappen. Ja, jag också men... det är ett väldans jobb! Vi får se....

Iallafall, i vinter ska vi ta hit en färgspruta och måla övervåningen. Kalas!

Nu är jag så spänd eftersom det verkar födas ännu en liten bebis i vår bekantskapskrets i natt!
Kärlek och lycka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar