25 september 2011

Fy skäms!

Vilken dålig bloggare jag är. Troligen för att jag vill lägga in fina bilder med mina inlägg och just nu har jag inga... Men jag ska bättra mig! Just nu är det lite mycket, stressar för att hinna måla klart i köket innan nästa helg. Igår satte vi igång med målning av kökstaket och nu står det möbler i resten av huset på bottenvåningen. Det vill säga - trångt! Men innan tisdag ska detta vara klart och jag målar bröstpanel som bara den. Sen ska ett skåp målas innan helgen annars kommer det resultera i glaskrasch... Har halva övervåningen täckt av glas och hela matbordet i vardagsrummet. Det betyder kaos, usch blir tokig av denna röra. MEN det kommer något bra ur det, vi får ett fint tak i köket och sen så lär vi nog tapetsera. Haha det blev en väldigt gul tapet som framträdde nu när det blev lite vitare.

Nu har vi en ny liten pärla att åka omkring i. Vi kom tillslut överens om en WV Passat och är supernöjda. Igår kväll fick jag ta mig min första runda i den när Micke skulle in till Gävle och sen idag drog jag till Valbo för att träffa fina Therese.

Mina tankar fladdrar runt som bara den, jag blir mer och mer beslutsam och mer och mer ledsen för att jag inser att det inte går! Mitt hjärta briser av att känna så här!

1 kommentar:

  1. Ja, fy på dig som inte uppdaterar mera.
    Jag vill ju veta vad som händer i ditt liv gummsan <3

    SvaraRadera