17 augusti 2013

En vecka avklarad

Första veckan på jobbet har gått fort. En stor omställning från min semesterlunk. Tror nog att graviditeten spelar in sin roll också i det hela. Det har rullat på bra men med massor av sammandragningar. Fick höra att det inte var så bra att ha ee konstant under dagarna så kontaktade forlossningen som ville att jag försökte dra ner på tempo och höra av mig om det drog igång igen. Sagt och gjort, Lisa kröp fram under fredagen och jorå lyckades hålla sammandragningar borta. Kvällarna denna vecka har gått upp i rök. Jag ligger på soffan och bara varierar mig mellan att stirra framför mig och sova. Nu lite helg och jag hoppas på en chans till lite återhämtning. Eftersom det är alldeles för blött ute skippar vi buskklippning idag och håller oss inne. Ikväll träffar vi lite vänner och bara umgås. På måndag kommer eleverna och det ska bli riktigt kul! Vi får se hur snigeltempot går att hålla då! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar