25 augusti 2013

Bröllop och dop

Helgen har gått fort, igår blev det både bröllop och dop och oj vad kul det var och vad nervösa vi var. Hihi! Det var så fint allt och festen var makalöst rolig. Alla var på g och jag njöt av att kunna ha ha ett nyktert öga på det. Alla var där och vi skratta och hade så kul. Grät några skvättar hann vi också med. Speciellt jag! Herregud vad jag bölade! Men, en fin dag, känslomässiga samtal och härliga stunder blandat med hormoner gjorde nog sitt. Idag har jag inte varit utanför dörren ens. Jag har känt mig bakis och såå trött. Vi var hemma kvart över tre efter att ha släppt av brudparet utanför hotellet. Jag hoppas denna vecka går fort för på lördag får jag vara med om ännu ett bröllop. Kärlek i luften i augusti verkligen! Just nu är jag så känslosam, grubblar och tänker ännu mer än jag gör i vanliga fall.

Jag är så löjligt lycklig just nu!
Sov gott!

2 kommentarer: