12 juni 2013

Snart sommarlov

Idag var det den första studiedagen. Snart får jag ledigt och även om jag längtar så, så är det lite lugnare när man nu har studiedagar och då brukar lite tid för planering finnas. Idag har jag städat i klassrummet. Finns saker kvar att göra men plockat bland mina saker och kastat massor! Har beställt hem presenter åt smågrabbarna som fyller nu i sommar. Sen är det bara syrrans present som ska ordnas och sen är det lugnt. Passade även på att köpa några småsaker åt vår lilla pojke! Men när är det legitimt att köpa säng och sånt? :-P Är ju så kul men något ska man väl se fram emot senare. Vi letar tapet för fullt och har hittat en fin med gröna stjärnor. Fast finns en billigare med mörkblå stjärnor på rusta... kanske ska ta den ist. Vi får se vad det blir. :) Imorgon blir det jobbfest och på fredag ska jag till Furuvik. Full fart så att säga hela veckoslutet. Full fart mot sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar