10 juni 2013

Kläder

Ja det står mängder med bebiskläder på vår övervåning. Är lite både och det hela. Är så tacksam för att vi får så mycket. Men nu känns det onödigt att köpa eget. Men jag är endå av åsikten att jag inte bara vill ha begagnat. Dock är det otroligt bra att ha för att dryga ut garderoben och vi behöver inte tokshoppa. Sen kanske vi får en kräkunge så vi lär byta kläder på hela tiden. Sen tror jag inte det var en fullständig garderob det blev heller. ;) Beställa från sidan i England tänker jag definitivt göra efter sommaren.

Längtar efter vår lilla knodd nu! Sen i onsdags har jag känt sparkar varje dag. När jag kör bil lever han om som bara den. Inte varje gång men nästan. Magen växer som bara den. Tydligen stör det vissa... Jag förstår ärligt inte varför man behöver kommentera när man inte har något snällt att säga. Jag diskuterade detta med en vän innan jag var gravid. Hon sa att antingen fick man höra att magen är för stor eller för liten. Jo tack här får man höra både det ena och det andra. Åt ett håll iaf... Tycker faktiskt att du kan säga att du tycker magen är fin eller så håller du tyst!

1 kommentar:

  1. Bra rytet min kära flicka! Har man inget annat att säga en elakheter kan man hålla tyst ! Jag tycker magen är fin! kram från mamma

    SvaraRadera