21 januari 2011

Övertrött?

Planerar.... inte jobb denna gång men mina egna tankar och inredningsplaner. Med dessa planer krävs lite bilåkande och letande. Loppis nästa det vill säga. Funderar på en biltur uppåt Dalarna till och kika på loppisar. Vill ha några byråer med karaktär och inte vår tråkiga från IKEA. Några av våra möbler som är vitmålade är från IKEA men de tappar lite av den där tråkigheten när de blivit målade. Men känner att det är lite för drygt att måla vår MALM byrå vit.... Kikar på inredningsbloggar och blir så sugen på husköp trots att det ligger några år fram i tiden. IKEA i all ära men smaken är som baken och jag vill ha vitt vitt vitt. M börjar äntligen förstå mig lite men tycker väl fortfarande ek är det snyggaste. ;)

Men ååhh.... måste visa bild imorgon på våra fina vitvaror som tagit plats i köket. Ska springa och köpa en sprejflaska för vatten så ska jag ordna en sak i köket. ;) Har jag fått energi av jobbet tro? =)

God natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar