24 januari 2011

Jag ska

när jag får lön köpa mig flera vackra buketter med tulpaner. Älskar deras enkelhet och elegans. Ska nog förbi IKEA någon dag efter jobbet och kika på några fina nya vaser. Fick ju presentkort i julas och tänk vad mycket bra man kan få för dom. =) Tror M håller med mig, vackra vaser behöver vi fler av! ;-)

Fått helgen uppbokad, middag hos kusin på fredag och kalas i Storvreta på lördag. Har jag tur får jag även träffa Em en snabbis också. =)
Nu är det dags för sängen!
Sov gott underbara värld!


(förlåt för mina lyckliga fåniga upplägg men jag har nog aldrig mått så bra som nu!)

2 kommentarer:

  1. Hej Lisentott !!

    Kul med nya läsare och att du fick lite byråinspiration ;)
    Klart man får berätta att man mår bra !!!

    Ha det gott, Jessica

    SvaraRadera
  2. Det är dig väl unt(stavas det så ?) att vara lycklig.Håll kvar den känslan.
    Kramiz Mam

    SvaraRadera