5 maj 2014

Vardag

Dagarna går och man lever i sin lilla vardagsbubbla. Vi har en lite kinkig kille här hemma och jag får inte så mycket gjort alls. Fått två maskiner tvättade och diakmaskinen startade jag plus att jag fått mat i mig alla mål så jag får vara nöjd. ;) Men så är det ibland. Iaf, vi har 13liter färg stående i pannrummet som väntar på att kladdas upp på huset. Det känns kul, det är verkligen ett målingsår här i området. Alla målar om huset. Grå är det nya röda och vi kör på gråa knutar. Jag skulle dock kunna tänka mig ljusgula knutar vilket rätt fort blev nedröstat av sambon. :P I går planterade vi ett plommonträd som Henry fått i doppresent. Har mängder kvar att göra i trädgården men de får nog vänta till Micke har ledig vecka och jag kan jobba på mer koncentrerat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar