9 februari 2014

Långhelg

Stor lycka, M ligger och nattar lilla H! Så skönt att få ligga kvar i soffan och bara slappa. Är ju inte direkt jobbigt att natta honom men de kan ta tid. Ikväll verkar det ju tyvärr vara en sån kväll när det tar tid. Det är tyst därinne men jag hör att han fortfarande är vaken. Frågan är snarare om M verkligen är vaken. ;) Idag har han varit extrem vår lilla kille. Knappt sovit något alls vilket gör att jag hoppas på en lugn natt men det återstår att se. Haft en superhärlig helg som har känts väldigt lång eftersom vi hunnit träffa så många jag och lilla H. Startade helgen hemma hos Emilie i Alunda och myste med barnen. Efter det åkte vi vidare till Storvreta och spenderade en natt. Umgicks med Henrys mormor och morfar och tog en sväng till Ikea. Var ju bara tvungen att kika på den nya kollektionen Bråkig. :) Igår kom Henrys farbror och faster hit och idag åkte vi till farfar. Fullt upp och jag får skälla på mig själv för att H är snorig igen... vi träffar för mycket folk!!

Hoppas på att han kommer kunna andas ordentligt i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar