17 oktober 2013

Bm-besök

Idag fick jag även något att göra. Blev ett besök hos bm och allt såg så bra ut. Fina värden och vi följer kurvan på pricken med sf-måttet. :) Lillpyret lever om därinne och vill inte ner i bäckenet. Kan väl tänkas att det inte är så kul att ligga nertryckt där heller så han väntar väl. ;) Bm trodde inte han är så särskilt stor utan rätt normal. Men ja allt från 3 till 4,5kg då. Haha! Hållt min vikt och inte gått upp mer än 300gram på två veckor vilket känns bra. Sover bra gör jag också, visst vaknar jag men det funkar. Märks dock att M jobbar natt... sover så mycket sämre då! Imorgon blir det dock ingen sovmorgon. In till Gävle ska vi då!

Här hemma tvättar och grejar jag. Haha snart är väl allt som kan tvättas tvättat. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar